عروسکهای زنده به بازار می آید

 

شرکت سازنده این حیوانات اعلام کرده است که آنها مانند دیگر حیوانات ، دارای عضله ، استخوان و خون هسنند و اگر قسمتی از بدن آنها بریده شود ، خونریزی میکند و در صورت عدم مراقبت جان خواهد باخت.
DNA این حیوانات بر اساس فن آوری میکرو اینجکشن تخم تهیه شده است . این فن آوری در سال 1997 بوجود آمده است و در سال 2003 از آن برای تلفیق DNA انسان و خرگوش با موفقیت استفاده شد.

اقدام شرکت جن پتس دغدغه فیلسوفان و حامیان حقوق انسان و حیوانات را بار دیگر گوشزد میکند و بیم زندگی در جهانی مانند "جزیره دکتر مونرو" را به ذهن متبادر میکند
در جزیره دکتر مونرو که یک داستان تخیلی مربوط به چند دهه پیش است ، حیواناتی زندگی میکنند که نیمی انسان و نیمی حیوان اند . به نظر می رسد با عرضه انبوه این حیوان خانگی ، که برخی خصوصیات عروسکها را نیز دارا هستند، نسلی از کودکان پرورش می یابند که تفکر متفاوتی در مورد حیات ، سرمنشا و ماهیت آن در ذهن خواهند داشت و به این ترتیب نگاه آنان به زندگی و فرهنگ زیستی آنان دگرگون خواهد شد.

یک موجود زنده که توسط DNA های ترکیبی از حیوان و انسان و علم مهندسی بیو ایجاد و ساخته شده.
میدونم که تعجب کردید و هزار تا سوال براتون ایجاد شده ، خوب تصمیم دارم به یک سری از سوالها که برای خودم هم اولش ایجاد شد و جوابش و با تحقیق گرفتم ، پاسخ بدم.

 

  • آیا جن پتس زنده است و نفس میکشه؟
    بله جن پتس زنده است و نفس میکشد ، عضله و خون دارد ولی با القاء خواب زمستانی به این حالت در پلاستیک قرار گرفته است . در عین حال در همین حالت هم کاملا زنده است و از سوراخهایی که بر روی پلاستیک قرار دارد تنفس میکند
     

  • آیا جن پتس چشم هایش را باز میکند؟
    بله ! حدود بیست دقیقه بعد از اینکه بسته را باز کردید ، جن پتس کم کم بیدار میشود و زندگی خود را شروع میکند.
     

  • آیا جن پتس احساسات دارد و چه نوع موجودی است ؟
    بله ، جن پتس با تغییراتی که در DNA آن ایجاد شده در هفت شخصیت یا کاراکتر وارد بازار خواهد شد ، و شما میتوانید بنا به علاقه تان ، جن پتس با هوش ، کم حرف ، شیطون ، مودب و یا اجتماعی را خریداری کنید
     

  • آیا جن پتس رشد میکند ؟ چند سال عمر میکند؟
    جن پتس رشد کامل خود را در داخل بسته انجام میدهد و میزان عمرش بسته به نوع آن از یک تا سه سال متفاوت است

توضیحات اضافه:
این محصول در دو مدل یکی با طول عمر یک سال و دیگری با طول عمر سه سال و در هفت مدل پهلوان (قرمز) ماجراجو (نارنجی) شاد (زرد) آرام (سبز) متین (آبی) روحانی و رویایی (بنفش) ساخته شده است.
خوب بعد سوال و جوابها ، جالبه براتون هم بگم که این کمپانی این محصول را تولید کرده تا جای عروسک و یا حیوانات خانگی را در منازل بگیرد و مشکلات حیوانات را نداشته باشد همونطور که در این عکس مشاهده میکنید قسمت بالا سمت راست ، توسط یک سیستم ساده ضربان قلب جن پتس طی مدت زمانیکه در خواب زمستانی است را نشان میدهد و قسمت سمت چپ پایین جند تا چراغ وضعیت سلامتی این موجود عجیب را کنترل و نشان میدهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 3 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین